Google翻訳で日本語と英語を勉強する

私の発言が彼女を傷つけた。
My remark hurt her.
私が私の発言が彼女を傷つけたと思った。
I thought my remarks hurt her.
私が私の発言が彼女を傷つけると思った。
I thought my remark would hurt her.
私が私の発言が彼女を傷つけると思わなかった。
I didn't think my remarks would hurt her.

食事ができた。
I was able to eat.
食事の準備ができた。
The meal is ready.

私が空港についたとき私があなたに電話する。
I will call you when I arrive at the airport.