Google翻訳で日本語と英語を勉強する

私には家がなかった。
I didn't have a house.
私は街の中で家と家の間を歩き続けた。
I kept walking between houses in the city.
街の中にはたくさんの家があった。
There were many houses in the city.
しかし私には家がなかった。
But I didn't have a house.
それはなぜだったのだろう。
Why was that?
私はそれまで何回もそれを繰り返し問うた。
I had asked it over and over again.
私は窓からその家の住人に話しかけた。
I spoke to the inhabitants of the house through the window.
するとその窓が閉じられた。
Then the window was closed.
もうそれ以上歩けなかった。
I couldn't walk anymore.
私は途方に暮れた。
I was at a loss.
私には方法がなかった。
I had no way.
私はどうしたらよいか分からなかった。
I didn't know what to do.
私は私の体にトイレットペーパーを巻きつけた。
I wrapped the toilet paper around my body.
私の体がトイレットペーパーで覆われた。
My body was covered with toilet paper.
私がいなくなった。
I was gone.
私の家が残った。
My house remained.