Google翻訳で日本語と英語を勉強する

あなたの乗車券を見せてください。
Please show me your ticket
あなたの切符を見せてくれますか?
Will you show me your ticket?
私と一緒に住みましょう。
Let's live with me.
私と一緒に相撲を取りましょう。
Let's take a sumo with me.
私と一緒に相撲をしましょう。
Let's do sumo with me.
遊園地はとてもおもしろかった。
The amusement park was very interesting.
遊園地はとても楽しかった。
The amusement park was a lot of fun.
私たちは遊園地をとても楽しんだ。
We enjoyed the amusement park very much.
あなたはそこに来るべきだった。
You should have been there.
あなたもそこに来るべきだった。
You should have been there as well.
私はあなたにそこに来てほしかった。
I wanted you to come there.
私はあなたにもそこに来てほしかった。
I wanted you to come there too.
近頃体の調子がおかしい。
The physical condition is strange these days.
近頃私の体の調子がおかしい。
These days my body is out of order.
最近私の体の調子がおかしい。
Recently my body is out of order.
最近私の体の調子が悪い。
I'm feeling sick recently.
最近私の体の状態が悪い。
Recently my physical condition is bad.
最近私は私の体の状態が悪いと感じている。
Recently I feel that my condition is bad.
最近私は私の体の調子が悪いと感じている。
Recently I feel that my body is feeling ill.
私は私が健康でないと思っている。
I think I'm not healthy.
私は健康でないようだ。
I don't seem to be healthy.
あなたは病院へ行くべきだ。
You should go to the hospital.
あなたは医者に見てもらうべきだ。
You should see a doctor.
あなたは医者に会うべきだ。
You should see a doctor.
あなたは医者に診てもらうべきだ。
You should see a doctor.
あなたは医者に検査してもらうべきだ。
You should have a doctor examine you.
あなたは医者に診察してもらうべきだ。
You should see a doctor.
あなたは病院で検査してもらうべきだ。
You should have a medical examination at the hospital.