Google翻訳で日本語と英語を勉強する

あなたのプレゼンテーションはどうでしたか?
How was your presentation?
あなたの提示はどうでしたか?
How was your presentation?
あなたの説明はどうでしたか?
How was your explanation?
あなたはあなたの考えを聴衆に理解させられましたか。
Did you make your thoughts understood by the audience?
私のプレゼンテーションはうまく行きました。
My presentation went well.
私のプレゼンテーションは成功しました。
My presentation was successful.
私のプレゼンテーションは成功でした。
My presentation was a success.
それは良かった。
That's good.
あなたはそれのために本当に熱心に働いた。
You worked really hard for it.
あなたはそれのためにとても頑張った。
You worked very hard for that.
聴衆の中に有名な人がいました。
There was a famous person in the audience.
数学者のコイラー教授がいました。
There was a mathematician, Professor Koyler.
彼は私のプレゼンテーションに矛盾があることを証明しました。
He proved my presentation to be inconsistent.
彼は私のプレゼンテーションがおもしろかったと言いました。
He said my presentation was interesting.
彼はどうやってそれを証明したのですか。
How did he prove it?
彼はそれのどこが気に入ったのですか。
What did he like about it?
彼はそれの何を好んだのですか。
What did he like about it?
彼はそれの何を評価したのですか。
What did he appreciate of it?
彼はあなたのプレゼンテーションの何をよいと思ったのか。
What did he like about your presentation?
彼は私のローマとパリの比較を好みました。
He liked my comparison of Rome and Paris.
彼は私の古代のローマと現代のパリの比較を好みました。
He liked my comparison of ancient Rome and modern Paris.